ممکن است از پلاک، اسیدی ترشح شود که باعث عفونت در لثه شود و آن را متورم و قرمز کند. 2. لمینت متحرک به طور یک دست دندان ها را پوشش داده و مصنوعی بودن آن کاملا مشخص است، اما لمینت به طور دقیق روی هر واحد دندانی قرار داده شده و جلوه زیباتر و طبیعی تری به دندان ها خواهد داد. ونیر ها پوسته ای هم رنگ دندان هستند که برای پوشش سطح جلوی دندان با داشتن کاربرد های بی نظیر مورد استفاده قرار می گیرند.وینر ها با تکنولوژی خاصی در لابراتوار دندان سازی ساخته می شوند . هیچ کدام از ابزار ها و روش های جرم گیری، به مینای دندان آسیب نمی رسانند. از آنجایی که جرم گیری دارای کاربرد درمانی بوده و با هدف زیبایی دندان ها انجام نمی شود بیشتر بیمه های درمانی هزینه آن را متقبل می شوند. این پلاک باید بعد از قالب گیری دقیق از دندان های شما ساخته شود تا عوارضی برای دهان و دندانتان نداشته باشد. 4. به دلیل اینکه برای قرار دادن اسنپ اسمایل روی دندان نیازی به تراش دندان ها وجود ندارد، دندان ها کمی حجیم تر به نظر می رسند، اما در رابطه با لمینت دندان به این صورت نبوده و برای داشتن ظاهری زیباتر لازم است تا بخش جزئی از مینای دندان تراشیده شود.

ایمپلنت ها توسط متخصصین ایمپلنت و بعد از جراحی دندان در استخوان فک کار گذاشته میشوند.پس از اینکه پایه ایمپلنت به استخوان شما جوش خورد، مانند ریشه برای تاج دندان جدیدی که قرار است جایگزین دندان ازدست رفته شما بشود عمل می کند. بر پایه ایمپلنتی توپی: هر ایمپلنت در استخوان فک دارای یک اتصال فلزی است که به اتصال دیگری در دندان مصنوعی متصل میشود. 6. پودر پاک کننده ای در کیت اسنپ اسمایل وجود دارد که برای تمیز کردن لکه ها می توانید از آن استفاده داشته باشید. در اکثر موارد در سطح جونده دندان ها، سوراخ هایی گذاشته شده تا در زمان جویدن غذا مشکلی برای پلاک به وجود نیاید. زیرا به دلیل ناهماهنگ بودن با دندان های شما، ممکن است تا فشار بیش از حدی به دندان ها وارد کرده و شما را با ساییدگی دندان ها، کج شدن آن ها، درد و التهاب لثه مواجه کند.

در غیر این صورت علاوه بر آسیب رسیدن به دندان ها، این نوع پلاک می تواند مشکلات متعددی را برای لثه ایجاد کرده و شما را درمان های پیچیده و هزینه های اضافی رو به رو کند. همچنین ساختار ناهماهنگ آن با دندان های شما، آسیب های متعددی را به دهان و دندان وارد خواهد کرد. 5. آیا می توانم از داروخانه اسنپ آن اسمایل تهیه کنم؟ حتما زمانی که با روش های دیگر سفید کردن دندان آشنا میشوید، اولین سوالی که از خودتان می پرسید این است که بلیچینگ بهتر است یا کامپوزیت ونیر؟ روکش های لمینت دندان نسبت به روکش های کامپوزیت دندان شفافیت بیشتری دارند. به عقیده بسیاری از دندانپزشکان و مراجعان، لمینت سرامیکی دندان، به دلیل شفافیت و نوع متریال، طبیعی تر و خاص تر به نظر می رسند و زیبایی آنها دوچندان و چشمگیر است. حالا آلبالوها را شسته و هسته آنها را جدا می کنیم، سپس روی دستمال حوله ای قرار داده و اجازه می دهیم رطوبت اضافی شان کشیده شود.

از سویی دیگر ترمیم و بازسازی آنها با مشکلات زیادی همراه خواهد بود. 9. آیا آدامس خوردن با وجود اسنپ اسمایل ممکن است؟ 1. با وجود اینکه این پلاک از مواد مقاوم در برابر تغییر رنگ ساخته می شود، اما با این حال همانند دندان های طبیعی در اثر مصرف مواد غذایی و نوشیدنی های رنگی می تواند دچار تغییر رنگ شود. در این چکاپ های شش ماهه شما می توانید به سرعت مشکلات دهان ودندان خود را تشخیص دهید و اقدام به درمان کنید. 3. در زمان خواب، لمینت متحرک را از دهان خود خارج کنید. 5. برای تمیز کردن اسنپ اسمایل، در ابتدا آن را با آب بشویید. به هیچ عنوان اسنپ اسمایل دندان یا لمینت متحرک را آنلاین سفارش ندهید و از طریق تبلیغات آن را تهیه نکنید. ما مفتخریم که بتوانیم فورأ ظرف مدت یک ساعت دندان از دست رفته شما را جایگزین کرده و شما را با لبخندی زیبا و آرامش خاطر از نگرانی رها سازیم. 4. هر زمانی که پلاک را از دهان خود خارج می کنید، باید آن را تمیز کرده و درون جعبه مخصوص قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *