اسنپ آن اسمایل جزء پروتز دندان مصنوعی متحرک می باشد که بدون هیچگونه آسیبی به دندان های فرد و لثه ی او بر روی دندان قرار می گیرد و تمامی مشکلات و نامنظمی های دندان های شما را می پوشاند. لمینت و اسنپ آن اسمایل تنها جنبه زیبایی دارند. ودر صورت عدم رضایت عودت داده و مبلغ پرداختی خود را کامل دریافت نمایید البته به دلیل بهداشتی بودن کالا تنها در صورت عدم استفاده این امکان میسر است. در نتیجه می بایست از دندان قالب گیری کند. اما اگر از لمینت متحرک استفاده می کنید کل سری لمینت باید عوض شود. اما از آنجا که لمینت های متحرک به صورت دائم روی دندان ها نصب نمی شوند، دندان پزشک باید سری دندان را خارج از دهان شما بسازد. عمر استفاده از این پلاک کاملا بستگی به شخص استفاده کننده دارد. اسنپ آن اسمایل برای همه نوع دندان می تواند کارایی داشته باشد غیر از دندان های در دست ارتودنسی شده که اصلا پیشنهاد نمی شود چرا که این لمینت اصلا نمی تواند بر روی دندان هایی که ارتودنسی شده قالب گیری شود و هزینه بی موردی را برای شما نمی خواهیم تحمیل کنیم اما نتیجه این لمینت برای هر نوع دندانی معجزه آسا است و لبخندی بسیار زیبا را بر چهره تان خواهد نشاند بسته ارسالی لمینت در فروشگاه ترب شاپ طبق تصویر زیر شامل دو عدد قالب لمینت گیری برای فک های بالا و پایین و دو عدد مواد ویژه لمینت گیری باز برای دو فک با کیفیت بسیار بالا و ظرف مخصوص نگهداری لمینت و کارتن لمینت اسنپ اسمایل است شاید در بعضی فروشگاه ها کالا را به صورت ناقص ارسال کنند که از آن جهت خواستیم تا کاملا با بسته اصلی این لمینت آشنایی داشته باشید.

کامپوزیت ونیر نیز روشی است که از رزین های کامپوزیتی ساخته شده است که روی دندان های شما قرار داده و سفت می شوند و پس از پالیش کردن دندان ها کاملا شبیه به دندان های طبیعی می شود. برای ساخت پلاک اسنپ آن اسمایل به دندانپزشکی مراجعه می فرمایید و پس از نشان دادن چندین شکل و طرح دندان و رنگ مورد نظرتان مورد پیشنهادی شما به لابراتوار فرستاده می شود و بعد ار تقریبا 7روز اسنپ آن اسمایل شما آماده است و پس از امتحان نهایی به شما تحویل داده می شود. بنابراین اسنپ آن اسمایل هیچگونه احتمالی برای افتادن در زمان صحبت کردن ندارد. با اینکه دندان های مصنوعی ظاهری شبیه به دندان طبیعی دارند و امکان خوردن اکثر غذاها با آنها وجود دارد، اما به هیچ عنوان نمی توانند جای دندان های طبیعی انسان را بگیرند مگر اینکه توسط ایمپلنت در جای خود ثابت شوند. با این حال، لمینت ها در انتها طبیعی تر هستند، زیرا مواد آن نور را دقیقاً شبیه مینای دندان های طبیعی منعکس می کند.

و نکته آخر در مورد اسنپ آن اسمایل این است که فراموش نکنید در هنگام خواب پلاک را حتما از دهان خارج نمایید. ممکن است شخص در روز اول به دلیل استفاده نادرست این پلاک را بشکند و یا در صورت درست استفاده کردن از آن تا 10 سال و یا بیشتر به راحتی از آن استفاده کرد. معمولاً زیبایی و طبیعی بودن لمینت ساخته شده در دستگاه تراش دیجیتالی، به اندازه لمینت دستی نیست چرا که رنگ آن در تمام طول لمینت یکنواخت بوده و نسبتاً مات است. به طور کلی ، ما دو نوع لمینت دندان داریم که سرامیکی و کامپوزیت نامیده می شوند. اما باید بدانید که این روش به طور موقت عیوب دندان های شما را می پوشاند و خوردن و جویدن با آن آسان نیست. بسیار ظریف تر از لمینت های متحرک می باشد در نتیجه طبیعی تر به نظر می رسد و جویدن با آن آسان تر می باشد.

قبل از دریافت کامپوزیت یا لمینت دندان باید این بیماری ها یا پوسیدگی ها به خوبی توسط دندانپزشک بررسی شوند. دندانپزشک برای اینکه دندان عصب کشی شده را پر کند، از برخی مواد خاص استفاده میکند. در صورت وجود چندین دندان عفونی، کیست می تواند روی هر یک از آنها بروز یابد. در این روش نیازی به تراشیدن دندان های اصلی و ایجاد تغییر در مینای آنها نمی باشد. به طور کلی فاکتور های متعددی مانند شدت ناهنجاری و داشتن بیماری پریودنتال فعال، بیمه دندانپزشکی، ابزار و روش مورد استفاده، موقعیت جغرافیایی مطب دندانپزشکی و غیره، بر قیمت نهایی جرم گیری دندان اثر گذار می باشند. همچنین افرادی که نیاز به اصلاح طرح لبخند دارند اما نه به طور دائم اسنپ آن اسمایل بهترین انتخاب است. اگر به دنبال روش های دائمی اصلاح طرح لبخند می گردید که بتوانید به راحتی با آن هر نوع غذایی را بخورید باید از روش های دیگر مثل لمینت و یا کامپوزیت استفاده کنید. بله. قسمتی از دندان که با آن غذا را می جویم روی سطح این پلاک خالی گذاشته می شود تا در خوردن و آشامیدن دچار مشکل نشوید. در صورتی که دندان اصلی شما دچار آسیب و تغییری شود همان دندان را می توان مجدد با صمغ پوشاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *