آنقدر سوالات و کامنت های زیادی در مورد لمینت متحرک در این مدت برای من ارسال شده که تصمیم گرفتم برای جواب دادن به تمام سوالات و ابهامات این مقاله رو بنویسم و به همه شما دوستانم اطلاعات دقیق و شفافی بدهم و به شما بگویم که چطور می توانید که خیلی سریع و با هزینه مناسب کامپوزیت دندان را جایگزین این وسیله موقت کنید. هزینه ایمپلنت رقابتی و ارزان با کیفیت بالا و مناسب می باشد. به طور کلی دندانپزشکی یکی از درمان های پرهزینه به شمار می رود و از این میان عمل های ترمیمی و زیبایی در دندانپزشکی که برای اصلاح طرح لبخند به کار می روند هزینه های بالایی دارند که شاید انجام آنها برای همه ممکن نباشد. این صفحه آخرینبار در ۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۲ ساعت ۰۹:۳۸ ویرایش شدهاست. 2. این محصول “دندان مصنوعی” یا “دستگاه دندانپزشکی” نیست. این وسیله به این دلیل لمینت نامیده می شود که هدف آن مانند لمینت دندان دائمی، پوشاندن عیوب دندان و زیباتر کردن ظاهر دندان هاست و متحرک بودن آن به این معناست که یک روکش دائمی نیست و از روی دندان برداشته می شود. بهتر است در چک آپ های منظم وضعیت این دندان را کنترل کنید تا قبل از شروع درد و یا آسیب به لثه و دندان های دیگر آن را از دهان خارج کنید.

ویژگی اصلی این وسیله ارزان بودن آن نسبت به دیگر روش های ترمیمی است. شرایط تحصیل و پذیرش در رشته دندانپزشکی در ترکیه از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است. تمیز کردن برای شما آسان است ، می توانید آنها را در جعبه پس از استفاده ذخیره کنید. دندانپزشک ما اغلب Snap-On Smile را به عنوان درمانی برای بیمارانی که بدنبال راه حل های سریع و آسان برای بهبود لبخند خود هستند ، توصیه می کند. اگر کیست دندان شما مدتی است که وجود دارد و سیستم ایمنی بدن شما به نحوی با مشکل مواجه شده است، می تواند ملتهب شود و با لمس درد شدیدی احساس شود. سپس با مسواکی که موهای نرم دارد soft یا extrs soft و صابون مایع آن را کاملا بشویید.استفاده از خمیردندان جایز نیست .چرا که ذرات ساینده دارد و ممکن است روی کاور دندان خش بیندازد.قبل از استفاده به مدت 1 دقیقه دندانها را در آب داغ قرار دهید تا کاملا روی دندانهایتان بخوابد. اسنپ آن اسمایل یک پلاک متحرک است که به تازگی اختراع شده است و می تواند در عرض چند دقیقه لبخندتان را از این رو به آن رو کند.

برای اینکه در عرض چند ثانیه بدون هیچ گونه درد و تراشی دندان هایتان را به طور معجزه آسایی تغییر دهید اسنپ آن اسمایل به کمکتان می آید! علاوه بر این، اسنپ آن اسمایل زندگی بعضی از افراد را واقعا از این رو به آن رو می کند زیرا باعث می شود دوباره اعتمادبه نفسشان را به دست بیاورند. به همین دلیل بعضی از متخصصان وسیله ای ابداع کردند که بتواند جایگزین ترمیم های دائمی مانند لمینت و کامپوزیت باشد و در عین حال بتواند مشکلات ظاهری دندان مانند افتادگی، شکستگی، زردی یا بدشکلی دندان ها را اصلاح کند. 3. بعد از 30 ثانیه به آرامی دندان های خود را از دهان خارج کنید و آنها را در یک لیوان آب سرد قرار دهید تا خنک شوند. لمینت متحرک یا “اسنپآناسمایل” که گاهی به آن کامپوزیت متحرک هم می گویند، کاور یا روکش نازکی است که روی دندان قرار می گیرد و مانند یک پوشش تا حدودی می تواند عیب و ایراد دندان ها را پنهان کند و ظاهر بهتری به دندان ها و لبخند شما بدهد.

قالب سفارشی خاص برای پنهان کردن دندان های کج ، لکه دار ، گمشده و محکم ، دندان های خندان کامل است. لمینت های متحرک، هم برای فک بالا و هم فک پایین ساخته می شود. همچنین لبه های این روکش که در زیر لثه قرار میگیرد بسیار نازک بوده که در نتیجه ریسک التهاب لثه را بسیار پایین میاورد . این که آیا قرار ملاقات می گذارید ، عکس می گیرید یا به مهمانی می روید ، مناسب است که آنها را به هر کجا که می خواهید حمل کنید ، در وقت و انرژی شما صرفه جویی شود. دندان های سفید و مرتب همچون نمادی از جذابیت بر روی صورت و چهره انسان می ماند. و برخلاف سایر روش های درمانی زیبایی و ترمیمی ، Snap-On Smile به هیچ درمان گران ، زمان بر و دردناکی نیاز ندارد. رنگ آن سفید است و در یک جعبه زیبا ، مناسب همه ما که به آن نیاز داریم ، ذخیره شده است. چون حداقل آسیب به لثه در حال التیام وارد میشود، کاور دندان انتخابی مناسب برای جایگزینی دندان غائب کودکان است. 4. آیا لمینت های متحرک آماده می توانند وسیله مطمئن و مناسبی برای دندان ها باشند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *