تیم درمانی دکتر بهروز حبیبی و همکاران در تلاش است با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و بکار گیری مدرن ترین متدهای روز دندانپزشکی در هر یک از درمانهای ایمپلنت، لمینیت، ونیر، بلیچینگ (سفیدکردن دندانها)، جراحی های لثه و درمان ریشه بهترین نتیجه را برای شما مراجعین محترم فراهم آورده و میزان بالای رضایتمندی مراجعین عزیز ما گواه موفقیت ما در رسیدن به اهداف مان میباشد. ظاهر دندانها زیبایی خود را حفظ کرده است. ضوابط زیبایی: احیاء زیبایی یکی از محورهای اصلی دندانپزشکی مدرن است. سلامت در کنار زیبایی دندان، از مهمترین مسائلی است که این روزها بیشتر افراد به آن توجه می نمایند و این نکته قابل ذکر است که یکی از راه های افزایش جذابیت و زیبایی چهره، داشتن لبخندی زیبا است. هزینه و تعرفه دندانپزشکی یکی از مهمترین عوامل، در عدم رسیدگی به سلامت دهان و دندان است. همان طور که در ابتدای مطلب ذکر شد، قسمتی از هزینه پروتز دندان در سال ۱۴۰۱ بر اساس این تعرفه های ذکر شده در قسمت فوق تعیین می شوند.

همچنین دولتی و یا خصوصی بودن یک کلینیک را نیز می توان در هزینه پروتز دندان یا هزینه کامپوزیت دندان در سال ۱۴۰۱ موثر دانست زیرا کلینیک های دولتی از تعرفه های دولتی پیروی می کنند و از این رو دارای قیمت کمتری هستند ولی کلینیک های خصوصی به صورت آزاد خدمات را انجام می دهند که به همین دلیل هزینه انجام امور مختلف در آنها بیشتر از کلینیک های دولتی است. ولی به آنها در ایالات متحده نیازی نیست. پس اصالت موضوع قدرت، که این قدرت چگونه بدون ظلم و فساد در زمین بین انسانها جاری باشد یک اصالت قرآنی است، یعنی یک موضوع ذوقی و سلیقهای نیست که یک طلبهای آن را از زاویۀ نگاه خودش بگوید، بلکه این حقیقتی است که در اصل خلقت انسان وجود داشته و خدا با آیات قرآن، بیان فرموده است. از طریق این سیستم امکان دسترسی به نمایش اطلاعات مربوط به شخص تماس گیرنده به راحتی وجود دارد. در صورتی که استفاده از نخ دندان همراه با رشته رشته شدن نخ باشد یا منجر به پاره شدن نخ دندان گردد ممکن است چند علت داشته باشد: اول ، پوسیدگی بین دو دندان ، دوم ، وجود جرم در آن ناحیه.

در شرایط استاندارد هر فرد می تواند با توجه به میزان جرمی که روی دندان های او ایجاد می شود، هر ۶ ماه یک بار از خدمات جرم گیری یا بروساژ دندان استفاده کند. از این روش درمای می توان به عنوان یک لایه محافظ بر روی مینای دندان در طول سالیان استفاده کرد . مینای دندان در برابر حرارت بالا و مواد شیمیایی نیز از دندان محافظت می نماید. پلاک پارسیل اکریلی برای 5 دندان به همراه هزینه مورد نیاز برای لابراتوار معادل 1 میلیون و 400 هزار تومان است. هزینه لازم برای پروتز دست دندان مصنوعی معمولی در هر فک معادل 3 میلیون و 700 هزار تومان است. بعنوان مثال معادل انگلیسی “دندانپزشکی” عبارت است از dentistry. کلینیک ها دارای شرایط مختلفی هستند و از تجهیزات مختلفی در امور پزشکی بهره می برند که هر چه تجهیزات به کار گرفته شده یک کلینیک پیشرفته تر و به روز تر باشد، هزینه ای که به آن کلینیک در رابطه با امور پزشکی و یا دندانپزشکی اختصاص پیدا می کند، به طبع بیشتر خواهد بود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر شهاب محمدی، درخواست یک مشاوره اولیه داده تا بدانید دقیقاً چه کاری باید انجام دهید و هزینه ایمپلنت دندان چقدر است.

کودکان،ارائه کلیه خدمات تخصصی دندانپزشکی ویژه کودکان در کلینیک تخصصی دندان پزشکی زیبایی و ایمپلت ،اطفال،ارتودنسی کودکان ارتودنسی اطفال فضانگهدار ارتودنسی ،شیراز. ایفای نقش فضا نگهدار: اگر دندان های از دست رفته با ابزارهای زیبایی (پروتزهای مصنوعی) جایگزین نشوند، ممکن است دندان های مجاور به سمت قسمت های بدون دندان در تیغه آلوئولار جابجا شوند، که منجر به بروز مشکلات در اکلوژن و مشکلاتی برای بیرون آمدن دندان ها خواهد شد. این می تواند منجر به گسترش الگوی گفتاری نادرست شود که نیاز دارد پس از قرار گرفتن از دست رفتگی دندان ها یا نقص ها تحت مراقبت با پروتزهای مصنوعی کافی، با کمک گفتار درمانگر اصلاح شود. همه این ضوابط باید رعایت شوند تا شرایط مناسب برای پروتزهای دندانی بوجود بیاید تا زمانی که کودک به سن بزرگسالی برسد. ترمیم های زیبایی باید با دقت بالا ساخته شوند تا به حیات پالپ دندانی که روی آن قرار دارد (اگر زنده است)، و نیز دندان های مجاور و روبرو خدشه ای وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *